ΚΡΙ ΚΡΙ

ΚΡΙ ΚΡΙ

ΠΕΡΙΟΧΗ: Hyper Market Carrefour Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη.

ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ: Διαμόρφωση χώρου 80τ.μ. με δημιουργία παιδότοπου με κατασκευές μπαλονιών, δημιουργία χώρου διαδραστικού παιχνιδιού x-box, καροτσάκι παγωτού για γευστική δοκιμή, αντίστοιχο σημείο για γευστική δοκιμή γιαουρτιού τοποθετημένο επάνω σε εικονικό χορτοτάπητα, δημιουργία της επωνυμίας της επιχείρησης με ζωντανά λουλούδια  και δημιουργία μακετών και εκτυπώσεων σε μουσαμάδες και φελιζόλ. Παρουσία μασκότ Scooby Doo και facepainting για τα παιδάκια.

ΣΤΟΧΟΣ: Να ευχαριστήσουμε τους καταναλωτές για την προτίμησή τους στα προϊόντα του πελάτη μας, να δοκιμάσουν νέα προϊόντα και φυσικά αύξηση των πωλήσεων.

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ: Στο event πήραν μέρος 6 promoters. Δύο promoters εκτελούσαν γευστική δοκιμή παγωτού και γιαουρτιού αντίστοιχα, δύο promoters ScoobyDoo και facepainting διασκέδαζαν τους μικρούς φίλους της εταιρίας, μία promoter χειριζόταν το διαδραστικό παιχνίδι με μικρούς και μεγάλους φίλους και η τελευταία δεν προλάβαινε να ενημερώνει-πουλάει γιαούρτια και παγωτά της εταιρίας. Το όλο event βιντεοσκοπήθηκε και δημιουργήθηκε video clip διάρκειας 6,5΄.

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ:  Όσον αφορά τον στόχο των πωλήσεων υπήρξε αύξηση άνω του 40% στα γιαούρτια και 50% στα παγωτά. Η δήλωση του διευθυντή του Carrefour καλύπτει τα πάντα «σε όλα τα επίπεδα δεν έχει ξαναγίνει τέτοιο event τον τελευταίο χρόνο».

και εδώ βλέπουμε περισσότερο φωτογραφικό υλικό από τη διαφημιστική καμπάνια της ΚΡΙ ΚΡΙ.

« από 2 »